5 aprilie 2012

Black Bike

 
          Imi place sa merg cu bicicleta. Nu va imaginati ca sunt genul de biciholic. Sunt mai mult genul taratoare de oras. Sau cum ar spune o prietena de-a mea, imi place sa o ard periculos printre masini. Da, prefer mersul printre masini, pe betoane, prin gaze de esapament decat mersul off road. Cu toate acestea, merg si pe trasee de munte, sau plimbari de cate 90-100 km.

             Desigur, mersul cu bicicleta prin oras este o aventura, iar cei mai multi ar putea considera ca am ceva la sfecla atunci cand afirm ca imi place mai mult arsul periculos decat o plimbare prin padure, aer curat, pasarele, floricele etc, etc.

               Totusi, cand ma uit la ceea ce este in stare sa faca flacaul din filmuletul de mai jos, ma consider mai mult decat normala. Asta, cu siguranta are "lantul sarit". Spuneti voi daca e de admirat sau de internat.

                Eu personal, il admir :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu