19 aprilie 2012

Povesti la spovedanie

Nu doream sa mai continui pe teme religioase, dar spovedania unei amice cu care m-am intalnit ieri la o cafea, m-a pus pe buci.

Cu pacate sau nu, s-a gandit ca, inainte de Paste ar fi bine sa se spovedeasca. Acu' incepe "distractia".

Popa: Ai prieten?
Amica: Am parinte.
P: Si...traiti in preacurvie? (huh...)
A: Parinte, stiti...de fapt da, ca el e musulman si e putin casatorit...
P: Musulman??!! sper ca nu faceti practici din alea d'ale lor.
A: Adica...
P: Adica, sper ca stii ca gura e doar pentru mancat, da? Sa nu mai vorbim de sexul anal sau statul in patru labe. (whaaaat????)
A: Pai, parinte...nu fac nimic din ceea ce nu este liber consimtit
P: Fata mea, sa il convingi divorteze si sa te ia de nevasta, ca sa nu mai traiti in preacurvie. Ca e pacat. (WTF!!!!)

Cafeaua mi s-a dus pe apa sambetei din cauza rasului care m-a izbit.

Cum mama ma-sii am trecut de la intrebari "ai furat corcoduse din pomul din curtea bisericii" la "sper ca stii ca gura e doar pentru mancat"?

Cum spanac pansat au ajuns sa considere ca fiind pacat statul in patru labe, dar daca il convingi pe unu' sa divorteze ca sa te ia pe tine de "nefasta" este o chestie care te arunca fix in poala lui El Grande ?





6 comentarii:

  1. Da-mi voie sa continui povestea ta. Azi am fost nas la un botez undeva la tara, nu are importanta unde. Dupa ce s-a terminat mormaiala aia a lor, ca altcumva nu pot sa o numesc din moment ce n-am prea inteles ce ziceau, m-au chemat in altar sa "discutam" partea financiara. Pana mi-au taiat chitanta toate bune si frumoase, pentru ca mai apoi, sa-mi spuna de la obraz: "stii, noi suntem doi preoti, daca vrei sa ne dai si noua ceva". Dupa ce le-am intins 100Ron "stii, mergi si vorbeste si cu baietii care au cantat". WTF?!?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta este alta nedumerire a mea. Daca banul este considerat ochiul lu' ala negru si incornorat, atunci ce Doamne iarta-ma cauta in altar? Dar probabil ca aici mi s-ar inchide urgent gura cu ceva de genul: Fa ce spune popa, nu ce face el.

      Ștergere
  2. Initial am crezut ca fata raspunde la misto.
    Acum...am si eu povesti de la spovedania altora, dar sunt de alta natura. Adica...am intalnit si preoti deschisi la minte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, fata nu raspundea la misto. Culmea, raspundea cat se poate de sincer, doar era la spovedit. Nu?
      Nu spun ca nu exista si preoti deschisi la minte si la suflet, doar ca eu nu i-am intalnit decat pe cei impuscati in aripa. Iar asta din povestea de mai sus, m-a lecuit pe vecie de spovedit:)

      Ștergere
  3. sigurrrr...cred ca era una de aici https://www.youtube.com/watch?v=ZzP_K2TSjUY

    RăspundețiȘtergere
  4. https://www.youtube.com/watch?v=ZzP_K2TSjUY

    RăspundețiȘtergere